Ampliar a 3 els Centres d'Atenció Primària de la ciutat

Avatar: jaa jaa

La ciutat creix, i no té sentit eliminar l'actual CAP Nord en favor del nou Macro CAP plantejat al lloc de l'antic Mercat Municipal. La ciutadania de Vic se'n beneficiaria, ja que s'hauria de desplaçar menys per arribar al seu centre de referència. I és un gran benefici, tenint en compte que els usuaris habituals són gent d'edat avançada, de mobilitat reduïda o que simplement es troben malament, i per tan agraeixen la proximitat. A més, altres ciutats similars tenen un ràtio hab/CAP menor.
Comentari

Avatar: Judit

Avatar: Albert

Li agrada a Judit i a 1 més

Li ha agradat a

Avatar: Judit Judit

Avatar: Albert Albert