Com t'imagines les Adoberies i el seu entorn?
Passat, present i futur
Fases del procés
-
102/05/2022 - 30/11/2022
Fase informativa i de propostes
Aquesta fase de debat i recollida de propostes s’articularà en base a dos mecanismes (virtual i presencial):
- Espais de debat oberts a la ciutadania: es poden fer rutes històriques de coneixença de les adoberies i el barri adober i combinar-ho amb espais de debat i participació per recollir propostes.
- Per via electrònica a través de la plataforma http://participa311-vic-diba.cat , amb l’únic requisit d’identificació de la persona. Aquest canal està pensat principalment per rebre propostes de ciutadania individual que no vulgui o no pugui participar de les sessions de debat o per recollir propostes molt concretes o específiques.
- Informació i recull d’idees a l’espai públic (cal definir lloc i moment idonis).Al final de la fase d’aportació de propostes, s’elaborarà un informe amb les propostes que es rebin a través d’aquestes vies i es traslladaran a l’equip tècnic perquè les puguin prendre en consideració.
-
201/12/2022 - 25/03/2023
Fase de valoració de les propostes
Una vegades fetes les sessions caldrà fer un treball intern per estudiar les alternatives plantejades per la ciutadania per incorporar-les o no al Pla d’usos. L’Ajuntament de Vic haurà de considerar i valorar totes les aportacions i les propostes. En la fase de valoració s’haurà de determinar quines aportacions i propostes es prenen en consideració i com això es concreta en els diferents usos dels espais.
-
326/03/2023 - 31/03/2023
Fase de retorn a la ciutadania i avaluació del procés
En la fase de retorn s’haurà de donar a conèixer els criteris utilitzats per valorar les aportacions i propostes i els motius pels quals han estat acceptades o rebutjades. I en una fase més avançada, acreditar el compliment dels compromisos assumits com a conseqüència del procés de participació ciutadana.
Es farà una infografia del procés i dels resultats que es podrà consultar a la web http://participacio.vic.cat i al web de l’Ajuntament.